Online boekhouden

Onderweg, thuis en op kantoor, je digitaliseert alle inkomende documenten in no-time.

Alles automatisch verwerkt

Efficiënt de administratie aansturen met geautomatiseerde tools voor facturen, bonnetjes en betalingen.

24/7 inzicht in financiën

Of je nu op kantoor bent of in de bus zit, je hebt altijd inzicht in je balans en je winst- en verliesrekening.

Eenvoudig online boekhouden...

Laten we eerlijk zijn, als ondernemer ben je liever bezig met ondernemen. Een goede boekhouding is belangrijk, maar je wilt er niet teveel tijd mee kwijt zijn. Wij maken boekhouden simpel. Geen complexe functies of ingewikkelde boekhoudtermen.

 

Wij kunnen nagenoeg je hele administratie automatiseren. Daarmee bespaar je tijd en geld op je administratie. Zo hoef je geen bonnetjes meer te bewaren dankzij onze App waarmee je ze direct instuurt.

Hoe gaat het uitbesteden van je administratie in zijn werk?

Kennismaking

We helpen je graag op weg en luisteren naar je situatie en wensen. Vervolgens wijzen we je graag de weg om je (online) administratie in te richten, zodat je je handen vrij hebt om te ondernemen. We leggen je onze heldere werkwijze duidelijk uit.

Inrichting administratie

We richten jouw online administratie voor je in. Wanneer je overstapt van een andere boekhouder dan nemen we contact op voor een soepele overdracht.

Bankkoppeling

We zorgen voor een automatische bankkoppeling zodat je bankmutaties dagelijks in je administratie worden ingelezen.

Facturen maken

We stellen de administratie zo in dat je binnen 1 minuut een factuur kunt maken met je telefoon en kunt doormailen naar je klant. Uiteraard met je eigen logo of briefpapier en de factuur is direct geboekt in je administratie. Door de combinatie met de bankkoppeling heb je dagelijks een actueel inzicht in je openstaande debiteuren.

Kosten via foto

Je krijgt van ons een uniek email-adres voor het sturen van uw pdf-facturen van de kosten. Met de bijbehorende App stuur je de bonnetjes, facturen of pinbon direct in de administratie. Nooit meer zoekwerk dus naar ontbrekende bonnen!

Overzicht op je telefoon

Op de achtergrond verwerken wij de ingezonden mutaties en controleren dit voor je. Met duidelijke overzichten en grafieken zie je in de App op je telefoon direct alle informatie over je onderneming. Eenvoudig en actueel!

Interesse om je administratie uit te besteden?